clock
tour
admin

EKÁER üzemeltetési tapasztalatok - FELMÉRÉS

Szeretnénk felmérni, hogy az EKÁER rendszer élesbe állítását követően
(március 1-től), az érintettek gazdasági szereplőknél, milyen
üzemeltetési tapasztalatok merültek fel.

Célunk az, hogy jelezzük a NAV és az NGM felé, hogy a rendszer
üzemeltetésével kapcsolatban milyenek az ügyfél oldali tapasztalatok és
milyen módosítási igényekkel lennénk. A felmérésből készült összesítő
anyag anonim lesz, abban név szerint, egyedi adatokkal, beazonosítható
módon senki nem fog szerepelni.

Ezért kérnénk szépen, hogy az alábbi néhány kérdésre válaszolva, osszák
meg tapasztalataikat (egy-egy kérdésre lehet kifejtős választ is adni):

/Használnak-e elektronikus adattovábbítást (valamilyen szoftveren
keresztül), az EKÁER szám igénylésnél? Ha nem! Mi az oka?/

/Amennyiben kézi adattovábbítás történik, mennyi időbe telik egy-egy
szám igénylése? És ez milyen hatással van a belső folyamataikra?/

/Tapasztalatuk szerint milyen átfutási idővel érkezik válasz az EKAER
Helpdesk-től?/
/Mennyire elégedettek / tartják hasznosnak az EKAER Helpdesktől érkező
visszajelzéseket?/

/Mi az Ön vagy az Ön által képviselt gazdálkodó szervezet jelenlegi
legnagyobb problémája az EKAER-rel kapcsolatban?/

/A rendszer tudja-e kezelni, az Önöknél előforduló valamennyi
logisztikai eseményt? Ha nem! Kérnénk szépen példát, hogy mi az, ami nem
fért bele a megadott keretekbe./

/Milyen arányban jelentik be az EKAER-be az EKAER köteles
áruforgalmukat? (anoním a felmérés) Ha elmulasztott már bejelenteni
küldeményt, mi volt az oka?/

/Volt-e, az EKÁER-hez kapcsolódó ellenőrzésük (közúti, telephelyi)?
Milyenek a tapasztalatok? Mennyi időt tartott? Mennyire voltak
felkészültek a hatósági személyek?/

/Bírságolás történt-e? Ha igen! Az áruérték ? %-ra és milyen hiba után
került megállapításra?/

/Milyen tapasztalatuk van a biztosíték nyújtási kötelezettség
teljesítésével kapcsolatban?/

/Mennyire fogadták el ügyfeleik a megnövekedett adminisztratív
terheiket? Milyen mértékben sikerült az Önökre hárított EKAER
adminisztrációs feladatok ellenértékét megtéríttetni? /

/Külföldi partnereiknek milyen tapasztalatai vannak az EKAER működésével
kapcsolatban?/

/Milyen fejlesztési javaslatai vannak a jelenlegi EKAER
funkcionalitásához, működéséhez?/

Megtisztelő válaszaikat kérjük eljuttatni 2015. május 10-ig a mlszksz@mlszksz.hu címre.


VISSZA NYOMTATÁS

Legfrissebb híreink:

Szekszárdon szerezte meg első idegenbeli pontját a Mórahalom

(2016.09.19. 08:53)

Hátrányból felállva játszott döntetlent Szekszárdon a Mórahalom, amely először szerzett pontot idegenben a szezon során.
Bővebben... ››

Fedezze fel Mórahalom környékét quaddal!

(2016.09.16. 16:20)

A Homokháti Quad Safari egész évben, mind a négy évszakban várja a quadozni vágyókat.
Bővebben... ››

Alkotói pályázat fiataloknak

(2016.09.16. 10:32)

Papírra vetve címmel kötetlen témájú pályázatot hirdet szépirodalmi és képzőművészeti alkotások antológiai kiadására a Rotary Club Mórahalom Egyesület.
Bővebben... ››

További hírek ››